Wednesday, July 4, 2007

Salam dari pengelola blog.


- Logo Madrasah Darul Bayan -


Assalamualaikum, salam perkenalan dari saya (Mohd Aizad Zulkifli), pengasas/founder blog ni. Tujuan saya buka blog ni adalah lebih kepada untuk merapatkan silatulrahim, ataupun lebih tepat, utuk mengabadikan pengalaman hidup belajar di 'pondok' / madrasah / pesantren. Khasnya untuk para penuntut di Markaz Tarbiyyah Islamiyyah Darul Bayan, Kampung Pinang Merah, Paka, Terengganu Darul Iman. Tidak kiralah samada penuntut dari aliran Pengajian Pondok, atau Maahad Tahfiz.


Mohd Aizad Zulkifli


- Mohd Aizad Zulkifli -


Oke, itu je untuk kali ni. Salam ukhwah untuk semua.

2 comments:

  1. Asalammualaikum..
    selamat berpuasa. nampaknya brother kenal dengan cikgu Musa. hmm,terkenal juga cikgu saya. nanti saya akan tanyakan soalan tu semula. saya xde tempat nak letak komen direct. jadi saya petik je post saudara dan komen. selamat beribadah...
    Wassalamm.....

    ReplyDelete
  2. Teruskan usaha mulia saudara ini, moga mendapat balasan yang besar dari Allah.

    ReplyDelete